пʼятницю, 30 вересня 2016 р.

Сонячні зайчики

Привіт привіт!
Сьогодні останній день вересня, ех... Люблю я цей місяць за його теплоту, затишність та близкість та за те, що падував мені життя))).
Цього вересня я отримала безліч приємних подарунків, очікуваних і ні))) кожен, навіть самий маленький приніс низьку приємних емоцій які я буду зберізати довго-довго в своїй памяті.
Погода нас балує теплими, сонячними днями. От прокидаєшся з ранечку а по всій кімнаті танцюють сонячні зайчики, які лагадно тебе будять.. Ну чим не чудовий початок чудового дня)))
Сьогодні я покажу саме листівку про сонячних зайчиків, які завжди поруч. Вони дууже лагідні, завжди хочуть підняти нам настрій та завжди готові сказати нам "Hello".



Використані матеріали. Від "Фабрики декору" білі дотси та клей(глосси) від WoodChic чіпборд "Hello", від ТМ Lesia Zgharda штамп "Листочок" і подаруночок від Танюші FreeTany квіточки , я просто від них у захваті)))))Дякую. А ще забула, про подаруночки - чудовий папір серія "Монохром" від видавництва "Поділля" який також дістався мені у подарунок.




 З нею покажусь:

Задание сентября FLORAL ADDICTION до 30/09 


2 этап СП "5 секретов счастья": Новое платье




Па-па, Даринка

8 коментарів:

  1. Очень позитивная открыточка! Спасибо, что пользуетесь нашей продукцией! Оля и WoodChic

    ВідповістиВидалити
  2. Дуже сподобались бірюзові акценти на жовто-сірій листівці)) Дякую, що надихаєтесь з Арт Клубом ♥

    ВідповістиВидалити
  3. Очень нежная открыточка, сочетание цветов такое необычное и свежее. Спасибо от Арт Клуба!

    ВідповістиВидалити
  4. Така чиста і світла листівочка!Краса! Дякую, що з нами! АртКлуб!

    ВідповістиВидалити
  5. Лаконичная и приятная открыточка, спасибо что творите и вдохновляетесь заданиями от Арт Клуба и скрапштампинга

    ВідповістиВидалити
  6. Очень свежо!

    Сердечное спасибо от АртКлуба!

    ВідповістиВидалити
  7. Сочетание цветов отличное! Очень стильная работа!)
    Спасибо за то, что творите вместе с блогом "Декоративный Город"

    ВідповістиВидалити