вівторок, 10 жовтня 2017 р.

СОНЯШНИКовий день

Привіт сонечки!!
Сьогодні з ранку мене розбудило сонечко, яскраве та лагідне))) 
Ось тому я і вирішила сьогодні Вам показати сонячну листівочку зроблену спеціально на КАС-марафону від Совушки...

Цей сонях від ЛЗ  мабуть мій самий очікуваний штамп, я його дуже-дуже хотіла мати в своєму штамповому арсеналі.



А напис "Вітаю" само достатній, і гарно доповлює КАСову листівочку, задаючи тон привітання



Для об'єму відштамповки квітки та листочків вирізані на приклеєні на основу листівки.


А для наповненості листівочки поставила розсип дотсів двох відтінків


Ось така легка та сонячна в мене вийшла листівочка))))

Надихайтеся простими речами.

Тепла та сонечка Вам.

Ваша Даша

З цією листівочкою хочу прийняти участь у 

І додамся в гелерею друзів ЛЗ
Lesia Zgharda всі штампи використані у роботі вашого виробництва))



2 коментарі:

  1. Прекрасный подсолнух!Благодарим вас от блога lesia Zgharda!

    ВідповістиВидалити
  2. Прекрасна листівка, чиста, невагома і стильна!!!Дякую від блогу Скрап з ЄК!!!

    ВідповістиВидалити