неділю, 25 березня 2018 р.

Сонячна весна. ДК СкрапРелакс

Доброго дня усім!
Хто чекає на весну?! Правильно - Всі!! Адже всім вже давно хочеться скинути свої шубки-кожушки, закинути як найдалі чобітки...та взути гарнеі туфельки та надягнути чудові сукуенця))) А як мені хочеться ...ммм.
Тому я вирішила закликати сонечко до нас у гості, а разом із ним і весну)))
Я вирішила зробити маленький подарунковий конвертик для шоколадки чи будь-чого іншого)))
Дивимось?

Для декору я вирішила обрати чіп гілочку, яку я поділила на три частинки (цей лайфхак я досить часто використовую), чіп напис і квіти, штамповані квіти.
Для фону я обрала дуже яскравий попірець, який і задає весь настрій роботі. А квіти я вирішила розварбувати у синьо-голубій палітрі



У кінці, як все знайшло свої місця додала трохи прозорих дропсів та фонових штампиків. 




Використала ось такі чіпи

Долучайтесь до нашої Галереї березня. За її результатами будуть розіграні новинки від студії чіпборду "Скрап радість".


З вами була Дар'я.


З нетерпінням чекаємо весну та ваші роботи у нашій галереї.

Цьомки)))
Приму участь у таких завданнях
красочные, весенние работы с обязательными элементами в виде капелек и потеков






Мастерская СкрапШТАМПИНГ





2 коментарі:

  1. Даша, какой яркий конвертик! Палитра такая сочная! Спасибо, что творишь с нами, Юлия и WOODchic!)

    ВідповістиВидалити
  2. Такой милый, яркий и по-весеннему цветущий конвертик получился! Спасибо, что творите вместе с ROSA Talent!

    ВідповістиВидалити